Skin Care Giveaway by Airah Syahirah

by - 7/18/2019 12:14:00 AM



Klik banner ini untuk join giveaway

Yeayyy! Kali kedua saya join giveaway untuk tahun ni. Berharap sangat dapat menang. Hehehhe.

Beeha pun ada buat jugak giveaway yang akan tamat pada 3 August 2019 pada jam 11.59 malam. So, bagi sesiapa yang belum join, dialu-alukan untuk join. Ada banyak hadiah yang disediakan. Bukan scam ehh. Sebab Beeha risau mungkin ada yang tak nak join sebab nanti hadiah tak dapat pun. Padahal dah tunggu dua tiga minggu.

Sesiapa yang nak join boleh klik SINI.


You May Also Like

5 Comments

  1. Kita dah join GA awak. Harap dapat lah hehe. Tak sabar nak tunggu pemenang

    ReplyDelete
  2. singgah sini..good luck
    https://mummysupplementshop.blogspot.com/2019/07/skin-care-giveaway-by-airah-syahirah.html

    ReplyDelete
  3. Hai beeha, ema singgah dari giveaway yg sama. Kalau sudi jom join GA ema, tarikh tutup 25/8/2019 LINK: ematunz.blogspot.com/2019/08/giveaway-01.html

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)