Sudah Update Bloglist Baru!



Pertama sekali, terima kasih banyak-banyak yang support segmen Beeha sebulan yang lalu. Segmen kali ni agak meriah sebab lebih ramai blogger yang join dari yang Beeha expect. Ramai blogger-blogger baru yang Beeha tak pernah follow pun. So, tercapai aim Beeha untuk follow wajah-wajah baru. Untuk sesiapa yang perasan Beeha tak followback lagi, sila mention ye di ruang komen di bawah ataupun di chatbox Beeha. Takut Beeha terlepas pandang. Tambah-tambah yang baru join segmen ni dua tiga hari lepas maybe Beeha tak sempat lagi nak followback.

Seperti yang dijanjikan, Beeha akan pilih 10 orang untuk dijadikan bloglist Beeha. Happy sangat sebab lebih ramai yang join daripada Beeha jangkakan. Lebih kurang 20 orang wajah baru yang follow Beeha. Then, total semua 40 orang yang join. Seriously, I expected only 20 something yang join segmen ni. Jadi, Beeha pilih 20 orang yang akan ada dalam bloglist Beeha secara random!

Tahniah yang telah terpilih untuk menjadi bloglist Beeha! Bloglist ni takda tempoh masa, memang akan stay dalam box tu sampai bila-bila unless kalau korang dah tak aktif selama dua tahun, Beeha akan singkirkan. 


You Might Also Like

20 Comments

  1. mekasih nama akak pun ada dalam bloglist tu...

    ReplyDelete
  2. yeaaa! blh jenguk2 bloglist beeha ni 😊

    ReplyDelete
  3. nama kita pun ada! yeay~ tahniah kepada semua :D

    ReplyDelete
  4. Thanks Beha... senaraikan saya dalam bloglist😘...
    ~BTW Beha tak followback lagi blog saya..

    ReplyDelete
  5. Thanks Beeha! Tahniah juga kepada semua ^^

    ReplyDelete
  6. wahhh tahniah yang tersenarai tu.

    ReplyDelete
  7. Thank you Beeha.. Saya tersenarai dalam blog list u. Nanti follow back tau.

    ReplyDelete
  8. Thank you so much Beeha.. Alhamdullilah 1stime masuk dalam blog list blogger terkenal/.. Thank you for following me back.. hugss

    ReplyDelete
  9. wahhhhhhhhhhhhhh.. tahniah buat yang tersenarai.. hee~ bagus tau beeha buat game macam ni.. boleh eratkan silaturrahim antara blogger..

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Don't worry nanti Beeha buat lagi segmen macam ni. ^^

      Delete
  11. tahbiah pada para pemenang. Baru ada kesempatan jenguk ni..


    Eh, ada nama kita la. ^^

    Thnkas Beeha. ;)

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)