Yang Terakhir - Heedan Mohd






Favorite lagu Beeha untuk this week. This song is from drama Seadanya Aku di TV3.


Ku terima segalanya yang di takdir
Aku yakin pasti ada yang terbaik
Munculnya bidadari penjaga hati
Kan menemaini hari hariku seterusnya
Walau engkau bukan yang pertama
Tiada yang lain lagi
Kembali dalam hidupku
Sayang dengarlah
Aku yakin kita kan bersama
Seperti waktu waktu aku yang dahulu
Karena aku tak kan melupakan kamu
Percayaku sempurna
Engkaulah cintaku kan hidup selamanya
Kan menemani hari-hariku seterusnya
Walau engkau bukan yang pertama
Tiada yang lain lagi kembali dalam hidupku
Sayang dengarlah...
Aku yakin kita kan bersama
Seperti waktu waktu aku yang dahulu
Karena aku tak kan melupakan kamu
Percayaku sempurna
Kau ulangkan apa ku lalui
Kau olah segala yang ku beri
Kau dustakan cinta


You Might Also Like

1 Comments

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)