Titian Takdir Buat Beeha Nangis


Taken from Google
Ini adalah drama yang menggantikan Kampung People. So, Beeha layan je lah dah memang tak ada benda nak buat pun. Mula-mula macam malas je nak layan sebab tak selawak Kampung People. Memang Beeha tak baca sinopsis dulu pun pasal cerita ni.

Bila dah tengok episod 1, okay dah boleh tekalah apa yang nak berlaku. Cerita ni mengisahkan 4 orang adik-beradik yang telah kematian ibu dan bapanya. Kemudian, nenek diaorang ni tak nak jaga dan hantar diaorang ke rumah kebajikan. 

Dua episod yang Beeha tengok ni, dua-dua Beeha menangis. Cerita macam ni banyak je pernah tayang dekat televisyen. Tapi, part diaorang berlakon kena marah dengan makcik dengan nenek diaorang, sangatlah kesian. Sudahlah anak yatim piatu, lepastu nenek pun tak nak jaga diaorang. Ada satu part tu memang Beeha menangis.

Semalam baru episod 2, so kena tunggu next week untuk episod seterusnya. Cerita ni bersiaran di TV3 pada pukul 9 malam setiap Rabu-Jumaat. Untuk sesiapa yang tak smepat nak tonton cerita ni, boleh layari di Youtube.

Happy weekend!


You Might Also Like

6 Comments

  1. Replies
    1. Yeayy, ada jugak yang baru start nak tengok macam Beeha. ;)

      Delete
  2. tengok haritu pun terus suka jalan cerita nya walaupun sedih T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sis, part sedih memang sampai buat beeha nangis.

      Delete
  3. hai Beeha! haah sama lah sy pon nanges tambah2 part masa adik kecik diorang tu kena ambik dgn fmily angkat kat rumah anak yatim tu huwawa T____T

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)