Wordless Sunday : Behave yourself





Kepada hatersku, janganlaa korang menilai aku dari hanya sepatah apa yang aku cakap. Lain kali, dengar dulu fully apa yang aku bicarakan, baru boleh judge okay? 

Opps, bukan HATERS sangat pun.. Ex-boyfriend jea pun. Kalau tak suka dah kenapa kan nak chat dengan aku lagi. Bila kita balas chat dia, boleh pulak dia cakap kita nak putar belit. Dah kenapa dengan kau manusia? Aku tak cakap habis lagi dan kau mencelah. Sekarang kau yang tak faham, kau tuduh aku yang melalut. 

Selama ni aku memang seorang yang lemah lembut, every words apa aku nak cakap dua tiga kali aku fikir sebelum nak reply,. Tapi tahap kesabaran aku dah maksimum, takkan dengan aku gunakan perkataan 'aku', 'kau' , 'do' , kau dah rasa aku tak jaga manners aku dlm berbicara? Padahal dengan kawan2 , sama sama ja melawak guna perkataan 'bengong' lah, 'bodo' lah, 'pala hotak ' lah and etc. Kau tak rasa pulak diaorang tak jaga manners? Kenapa tak cakap pulak depan depan macam tu kat diaorang, kenapa aku jugak kau nampak salahnya.


Jauhilah aku dengan manusia macam tu, dah macam cara Beeha nak hindarkan diri daripada dia, kenapa still kacau lagi. :'(











You Might Also Like

3 Comments

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)