Membuat Tempahan Edit Blog.




Bismillahhirrahmanirrahim,..

Berat juga hati Beeha untuk buat pengumuman ni. *ishh. ishh nak buka tempahan edit blog pun sedih ke Beeha?* Bukan apa, Beeha tak de laa Pro sangat kan. Ade ke nak menempahnya kat Beeha. =="

Beeha dah terfikir benda ni lama lah jugak, start Beeha aktif semula berblogging dua bulan yang lalu. Beeha nak buka tempahan untuk tambahkan tabung duit Beeha. At least kalau nak beli buku ke apa, dapatlaa guna duit hasil tempahan ni and mesti lebih rajin nak belajar sebab hasil titik peluh sendiri. Betul tak?. Tambahan pulak, bulan 3 ni Beeha dah nak start belajar balik. Lama dah Beeha menganggur kat rumah ni. Abis lupa ilmu Sains, Matematik dan lain-lain.


So, Beeha nak promote la kalau ada yang ingin menempah untuk Beeha edit full page pun boleh tapi hanya yang pengguna Template - Simple dan Denim Beeha ambil. Selain itu, ada juga tempahan untuk full header ataupun header(nama sahaja) , footer pun boleh.. Ada juga nak tempah cursor nama pun boleh.




Dari segi edit full template , korang boleh restore or backup template korang. Savekan file full template korang itu dan emailkan kepada Beeha. Mudah sahaja kan. In shaa allah Beeha akan sedaya upaya cuba untuk cantikkan blog korang semampu Beeha boleh buat. Korang boleh klik ORDER di sidebar Beeha ataupun klik sahaja DI SINI.




Ni ada sedikit contoh yang Beeha dah buat. Ada dua tiga benda yang Beeha dah buat tapi lupa nak savekan gambar dalam laptop ni.

Jika berminat nak tempah header ala ala Paris and Vintage ini boleh order DI SINI.



FULL PAGE BLOG BEEHA


NAMA BESAR DI HEADER BERCORAK



 HEADER 1




 HEADER 2




FOOTER




GREETING WORDS



TOP BUTTON






FULL PAGE 




 HEADER





FOOTER



HEADER



FULLPAGE





FULLPAGE




HEADER









You Might Also Like

6 Comments

  1. Nak order ^^ tp kalau simple template boleh x ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh Kim Chaa ^^. Simple template boleh2,. :) Nar order , nanti isikan form di http://beehaazman19.blogspot.my/p/order-form-for-edit-blog.html kay ?

      Delete
  2. rzki ada di mana2. cuma kna brusaha.. cuba promote entry.. hbah kat org rmai.. anyway jom singgah blog saya.. cuci mataa

    http://wanieseuk.blogspot.com/2016/01/songket-sarawak-preview-part-2.html

    ReplyDelete
  3. guna templete blogskin kahr nie? lau dah tempah lau sy nak edit bole kahr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai, saya guna template biasa je sis. :) kalau dah tempah kalau sy nak edit boleh ke? Maksud awak macam mana yea? Sy kurang faham. Hehee ^^

      Delete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)