Bukan Hanya Harapan , Tapi Kepastian.



Assalamualaikum, bloggers.

Hai semua, sihat? Alhamdulillah , harap semua baik baik belaka.

Mesti semua tertanya tanya kan , kenapa post saya kali ni tajuk tu? Betul tak ? ^.^
Pagi ni feeling sedih sedih pulak. I dunno how to describe this feeling. HUaaarhgghh. :'((  I want him back, nak perangai dia yang dulu. Kenapa laki mesti macam tu yea? Once nak approach a girl, ayat mesti buat perempuan cair, janji menggunung. Layanan baik, and tak penah mnyakiti hati.. But, after 4 years.. I cannot see anymore the real him. Dah berpusing 360 darjah. Please , don't be like this. When a girl put 100% of your trust, it is difficult for her to forget you. But what have you done already??

I know, I'm not good enough or maybe he just want a good looking person. Tambah tambah, bila berjauhan , tak penah contact. This is long distance relationship. Hard for me to believe with this relay anymore. Because of distance, he can do anything without my knowing.*berterabur dah BI saya. Just abaikan, as long as you understand what I try to say. HEEE.

First sight love. Even I try to forget him, throw away our moment, but I can't. I just want happy time again. Jauhkan aku dari sangsi lagi. Biar la hatiku terima seadanya. Tak semua laki macam tu, but one in a million sekarang nak jumpa yang baik. Aku dah tak pecaya laki sejak dia tinggalkan aku. Berbahagialah enkau dengan perempuan lain. I just can pray the best for you. Cinta kan tak semestinya memiliki. Aku percaya, mungkin ada laki yg lagi terbaik dari engkau. Nak mencintai dalam seminit boleh, nak melupakan amik masa bertahun bahkan berpuluh-puluh tahun mungkin.

Sometimes, my heart forgive and forget him. The truth , I need more time to forget all this things. I want another MR. PERFECT. Hahaaaha. By saying this, maybe I can forget him. I know, there are a lot of men waiting for me. *LOL. Always perasan.

Banyak kali dah dia kecewakan aku, why I still remember him right?. Ainaa selalu pesan kat aku. "Tingallah laki macam tu kalau hanya nak mnyakitkan hati aku." Tapi tu lahh , I just ignore her, still give a chance - no, but chances for him and lastly , yaa he left me. Shame on me tho.

Ainaa, I really miss you. I need your shoulder right now. Hukhukkhuk.




You Might Also Like

0 Comments

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)