Yeayy Fall Semester 2019!


Gambar 2018
Wahh.. Gambar macam happy jer masuk semester baru ni. Tidak.. Beeha berlindung di balik kaca mata tersebut. Hahahha. Masuk semester ni cabaran jugak lah. Dah nak hampir final year. Subjek makin susah.

Tambahan aku baru break up. Aku rasa macam diawang-awangan jer. Baru je dua tiga minggu lepas aku buat challenge cakap pasal partner. Aku tak sangka dalam seminggu ni kena tinggal tanpa reason yang kukuh. Totally mental abuse. Itulah, jangan mudah sayang 100% selagi tak kahwin. Inilah padahnya. Aku yang susah nak move on. Hari-hari mesti aku nangis sampai sakit kepala and terpaksa tidur awal.

So, my main thing sekarang aku kena move on. Lupakanlah kenangan aku tu sebab dia sendiri cakap feelings faded. Kenapa aku nak berharap lagi kan? Aku dah cuba pujuk untuk kitaorang fix balik apa yang tak okay, tapi dia tak nak buat effort pun.

Aku harap sangat in these few days, aku boleh remove him from my mind. I want to stay focus on my study. Ya Allah, bantuin Nabihah Ya Allah. Hopefully, everything will go smoothly.


You Might Also Like

9 Comments

  1. proceed, beeha.
    jgn toleh dah belakang tu.
    a perfect new life :) in shaa Allah...

    ReplyDelete
  2. Allah... stay strong beeha... focus on your study first okay. Biar dia tinggal kita, nnti beeha bangun and tunjuk yg beeha pun happy without him okay! jgn tunjuk kita lemah. mana laki tu?????*sambil sinsing lengan baju

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you kak melur TT. Dia ada dekat uni Beeha ni. tak jauh pun. Huhu.

      Delete
  3. Ya Allah, bantuin Nabihah Ya Allah T-T . Wish you all the best, stay strong girl! Kita kuatt >:)

    ReplyDelete
  4. Abaikan benda yang tak pasti, in syaa Allah sampai masa nanti Allah bagi pasangan yang paling baik utk Beeha. Keep strong Beeha!

    ReplyDelete
  5. Belajar elok2 ya dik..goodluck..bestlah nk dekat habis study dh..Akak baru masuk sem 4 tinggal baki 3 sem je lagi.

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)