20 years old






Sunday, 19 February | Writing this because today is my birth date. Haha. Sorry, after long weeks I hiatus. 👀 I gonna write just a few sentences. Thank you to my friends, most important my gegirls (Ainaa, Mas, Adilah, Farah, Nisa, Ain), Fatin Nurain, Farhah, Khairul, and my roommates (Amalin and Ulfah) for the wishes guys! Paling sneak bila Amalin and Ulfah gigih nak celebrate juga my birthday dental but chocolate fruits siap ada candle lagi. So sweet diaorang ni. Aku terharu. It was 12 o'clock and rasa nak tertido dah.. Suddenly, Ulfah tarik tangan and nyanyi lagu happy birthday to me. So happy! Really made my day.

P/S; Right now, 1.58 a.m in USA. Takde mood nak tulis panjang2. Bye!

You Might Also Like

7 Comments

  1. BEEHA! Happy Birthday!! so umur Beeha 21 tahun lah kan? Mudanya la hai :D
    Semoga sentiasa bahagia dengan dikelilingi kawan2 di sana :)

    ReplyDelete
  2. Pendek tetapi bermakna! ^^ Happy belated birthday beeha. Tc okay!

    ReplyDelete
  3. Happy birthday, Beeha <3

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday dear =) smoga terus sukses dlm apa jua yg di ceburi, amin ya rabb =)

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Lahir Beeha ... Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... Semoga sentiasa sihat dan ceria selalu... Semoga dipermudahkan segala urusan...

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)