Siapa Peminat Bracelet?




Image result for bracelet
Hasil tangkapan daripada Google Image.


ASSALAMUA'LAIKUM | Tepat 6:15 petang Beeha mula menaip. Beeha nak buat survey hari ini, berapa ramai yang suka bracelet macam gambar di atas? *Sila angkat kening dua kali* Hahaa. Boleh ke idok tu?

Bagi sesiapa yang minat bracelet sila tinggal kan komen anda di bawah. Beritahu sikit bracelet macam mana yang anda suka atau brand apa yang anda paling suka. Mungkin sesetengah lebih menyukai gelang emas, Beeha pun suka gelang emas. Cuba bagitahu Beeha, perempuan mana je yang tak suka gelang emas? Majoritinya sangat meminati sebabnya adalah perhiasan untuk perempuan, gadis-gadis, dan juga wanita.

Tapi untuk entri kali ini, Beeha lebih nak fokuskan kepada bracelets or bangle macam tu. Beeha sangat tertarik dengan gelang-gelang yang berwarna silver dan rose gold. Omaiigadd, nampak mewah sangat and looks feminin tho! MasyaAllah tak tahu nak describe macam mana sebab I terlalu teruja.

In shaa Allah , dalam seminggu ni Beeha akan buat review bracelet yang I beli dari Swarovski. Saya tak sabar sangat nak share dengan korang rupa bracelet tu. Saya yakin 100% ramai yang akan suka dengan bracelet terutama gadis-gadis kolej macam Beeha.

So, stay tune for my review! :D


P/S: Siapa yang belum follow, do follow me to get update and new entries from me! ^^





You Might Also Like

1 Comments

  1. Hi..minat dgn koleksi pandora? Blh je visit my blog "jeannapandora.blogspot" or my fb page "gorgeous pandora" utk dptkan koleksi pandora pd harga yg murah dan berpatutan. Tq 😊

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)