Web For My Blog Template






Hai! Assalamua'laikum bloggers. Sudah lama Beeha menyepi. Harini muncul dengan template baru. 😇 Yehet! Seronoknya tengok template baru ni. Beeha rasa bulan lepas baru je tukar yang baru. Disebabkan sekarang tengah cuti seminggu, dah mula bosan tatap template yang sebelum ni, so Beeha tukar yang baru.

Nak tahu ke template apa yang Beeha gunakan? Rasanya macam dah ramai sangat bloggers yang gunakan template ni. Memandangkan sekarang tema hitam putih or simple. Beeha memang sangat suka dengan template ni dan terima kasih kepada gooyabi template kerana memperkenal pelbagai jenis template yang mudah dan cantik.

Bagi sesiapa yang ingin menukar template, boleh klik DI SINI. Untuk template ini, Beeha gunakan Emma Blogger Template

Korang buka website yang Beeha dah linkkan. Pilih sahaja template yang korang berkenan dan download. Ianya free dan ada yang berbayar. Beeha hanya download yang free jer, so hanya limited jika korang nak ubah macam macam dekat template tu. Ada certain part, dia tak support jika korang ubah code template ni melainkan korang bayar.

Bgi yang spesis macam Beeha suka tukar tukar baju blog ni tiga bulan sekali, baik korang download free jer *I cuma nasihat, kalau nak yang berbayar terpulanglah kepada masing-masing.😉*.


Selamat Blogwalking awak semua. 💕😘





You Might Also Like

16 Comments

  1. Hi Beeha :) Suka template baru Beeha. Color soft dan cantik :)

    Btw, pada soalan yang Beeha tanya di blog Siqah kan pasal Instagram widget. Itu semua dibuat oleh owner template. Siqah pun tak tahu camne. Sebab siqah buat dulu tak jadi satu baris gitu. Maaf Beeha tak dapat bantu :(

    Tapi kan, IG widget Beeha pun cantik jugak cam sekarang ni 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siqah, thank you rajin blogwalking sini.

      Takpe, Beeha rasa Beeha guna je lah widget insta yang sekrang ni :D

      Delete
  2. LOL, I just change mine dalam sebulan lepas and sekarang rasa mcm nak sgt tukar lagiiiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang.. Hahahah, mata ni selalu je nak tgok yg baru baru. Terpaksa la ubah baru. :)

      Delete
  3. Cantik! Erin pun baru je tukar design blog baru :) x

    http://www.erinazmir.com

    ReplyDelete
  4. Saya pun dah lama tak tukar skin blog sejak masuk kolej..hahaha busy memanjang but bila tgk beeha punya template ni..cantiknye.. teringin nk tukar.. but why saya download and bila nk upload dkt template tak boleh ye? dia kata tak support.. macam mana tu beeha? help me XD

    arrienlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. cantik

    hai jemput follow my blog

    blog rabiahtul adawiyah

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)