REVIEW : Header Baru untuk Kim Chaa





Selamat pagi !

Beberapa hari lepas aku ada email Kim Chaa , untuk bagitahu yang aku nak edit sikit header di blognya. Sebelum ni, Kim Chaa penah tempah edit full blog dari Beeha. So seminggu dua minggu ni Beeha memang dah berhasrat nak tukar header yang aku pernah buat dulu. Aku rasa macam buruk sangat header aku buat tuu. Memang laa Kim Chaa mintak simple je kan, tapi dah kenapa sampai otak aku tangan2 semua buat simple sampaikan aku sendiri rasa tak elok header yang aku buat.

Hahhhahhaa., aku email Kim Chaa minta dia kasi gambar dia sendiri ke atau gambar yang cutelahh yang dia berkenan nak letak di header. Dia ada bagi satu dua gambar, and Beeha cari juga gambar yang cute2. Lepas dah pilih2 gambar semua, siaplah hasil header yang baru untuk blog Kim Chaa.




Inilah header baru.





Ini header lama, agak buruk sikit. *malu , tutup muka.*






Sesiapa pengguna Template Designer - Simple, Watermark, and etc yang nak menukar wajah blog anda, boleh contact Beeha di email. In shaa allah, saya akan cantikkan blog anda mengikut permintaan anda. Full edit hanya RM25. Untuk tempah header dan footer sahaja pun boleh juga. ^^

P/S : Bayaran telah dicampur kira kos elektrik, masa dan tenaga orang yang mengedit blog anda. :)








You Might Also Like

5 Comments

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)