[PEMENANG] Blog Review by Beeha Azman for Top Referral







Alhamdulillah, tamat jugak akhirnya Segmen Beeha for the first time ini.. Tarikh akhir adalah kelmarin , 10 Januari 2016. Seperti yang Beeha janjikan semalam, harini Beeha akan umumkan 3 pemenang Top Referral untuk direview blog diaorang oleh Beeha sendiri. Seramai 52 peserta yang menyertai Beeha punya segmen ini. Ramai jugak tu bagi Beeha, saya pulak blogger baru so tak la expect seramai ni.. Mungkin nanti Beeha akan buat Giveaway pulak, so seisapa yang tak menang kali ni, in shaa allah ada rezeki pada Giveaway atau apa apa segmen lain yang Beeha akan buat..

So, Beeha akan listkan terus pemenang.. Sebabnya Beeha tak senaraikan peserta yang masuk kerana yang ini bukanlah berdasarkan pemilihan melalui random.org sebaliknta berdasarkan traffic sources. Jadi tak perlulah Beeha listkan number korang... Beeha akan pilih 3 yang tertinggi menjadi Top Referral dan akan buat review blog korang secepat mungkin. (sehari satu blog direview bermula first Top Referral). In shaa allah Beeha akan start review harini atau pun esok bergantung pada Beeha punya kelapangan, sekarang kadang2 bila dah free ehh ada pulak benda nak kena buat, blog ni yang terakhir sekali perkara yg perlu dikisahkan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENGGG... JENGGG. JENGGGG !!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




  • 1st place


SITI SORFIENA SYASHA (http://ash-tsukidate.blogspot.my/2015/12/blog-review-by-beeha-azman-for-top.html)


  • 2nd place :

Little Rant. (http://stay-invisible.blogspot.my/2015/12/blog-review-by-beeha-azman-for-top.html)


  • 3rd place :

Ratih's Note (http://sweetratih.blogspot.co.id/2015/12/blog-review-by-beeha-azman-for-top.html)



TAHNIAH diucapkan kepada yang berjaya. In shaa allah Beeha akan review blog korang , sehari untuk satu blog direview.. Sebabnya Beeha nak usha semua-semua yang ada di blog anda, nak tengok apa yang best and buat review. So, makan masa jugak nak tengok blog satu persatu...







You Might Also Like

9 Comments

  1. Tahniah kepada semua pemenang ^^

    http://kimchaa.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Ala..akak tak sempat la ni ye?/tak sempat nak join..teringin jugak nak di review...lain kali buat seg,en riview bagitau akak ye..:)

    Untuk semua..jemput join GA kat blog..

    http://www.dianarashid.com/2015/12/giveaway-baby-store-bersama-dianarashid.html

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang yang tersenarai ^_^

    ReplyDelete
  4. Allah, seriussss opi tak sangka opi menang T______T thanks beeha , cayangg sikit . muah muah :*

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)