Menang Header Daripada Aisyah!!




Hey guyss, Sis Aisyah ada buat satu aktiviti untuk rapatkan ukhwah sesama blogger. JOM JOIN aktiviti ni. Sila klik banner di bawah ini untuk selanjutnya.





Tujuan utama aku buat aktiviti macam ni untuk merapatkan ukhuwah sesama blogger. Dah lama aku tak buat macam ni dan banyak juga blogger baru yang aku masih tak kenal. Harapan dengan adanya ni ramai yang join. Macam mana nak menang? Senang ja. 

First at all, korang jangan lupa follow blog Aisyhah dan saya akan follow korang balik. Lepastu, korang letakkan banner di post dan pastikan banner tersebut dilink kan ke blog Aisyhah dan tag 3 orang rakan blogger anda yang lain tau. Dah post semua, jangan lupa tinggalkan link anda di bahagian comment di entry ini, Mudahkan? Jom join! Kita join suka suka tau, tiada paksaan dan sebagainya.

Pemenang pula dipilih menggunakan aplikasi random seramai 5 orang. Kalau anda rasa ingin menang, sila lah join. Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu kan~ 



TAMAT PADA 11 DECEMBER 2015!




You Might Also Like

2 Comments

  1. Good luck
    http://iampiegirl.blogspot.my/2015/12/menang-header-daripada-aisyhah-nyais.html

    ReplyDelete
  2. hi :) tahniah jugak kt awk :) comel blog. Ai follow sini. Btw, jom masuk segmen AI :)

    http://minidiariai.blogspot.my/2015/12/segmen-ayah-saya-superhero-saya.html

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)