9 questions




Selamat malam semua. Alamakk, saya ditag lagi. Huhuu. Kali ni saya di tag oleh Sis Sarah. Ni mesti Beeha new blogger ni, so sesi kita suai kenal sikit. Heheeh. Sis Sarah sediakan 9 soalan yan Beeha perlu jawab. Sila lihat di bawah... :)

1. Nama panggilan dalam blog.
2.Currently studying or working? Kat mana?
3. Paling minat dalam bidang apa?
4. Suka baca buku/novel genre apa?
5. Paling selalu bukak blog pukul berapa dan hari apa?
6. Describe yourself personalities.
7. Dah berapa lama/tahun berblogging?
8. Describe blog 'sarahlalala' dengan ownernya sekali. [sokayy, i want a sincerly from yur heart :)]
9. Umur tahun 2015?


1. Nama panggilan saya di blog ialah Beeha Azman , ataupun Beeha dah cukup.

2. Currently masih study, saya study di Kolej Kemahiran Tinggi Mara, Ledamg, Johor.

3. Paling minat bidang farmasi, tapi bukan rezeki saya.. Saya dah menjurus dalam bidang engineering.. >,<

4. More to novel - horror and love

5. Suka on blog waktu pagi dalam pukul 10 macam tu dan waktu malam selepas solat maghrib (kalau takde benda lain dah nak buat).

6. My personalities ? Ermm, saya selalunya pendiam susah nak start conversation dengan orang but if kalau saya rasa kaku sangat, I will start the conversation first. Saya jenis yang give and take. If orang tu dah start buat yang tak baik kat saya , sampai bila-bila saya susah nak lupakan perkara tu. Mungkin sampai jadi musuh pun boleh. Hehee. Bukan nak berdendam, bukan tak boleh jadi pemaaf, tapi susah nak lupakan benda yang dia buat even dah minta maaf sekalipun. Saya mudah merajuk tapi senang dipujuk. Okay, itu berita baik buat my future my husband. Kahkahhkah. Finally, saya jenis yang pegang pada janji dan suka tepati masa. *ehh panjang pulak kan jawapan Beeha.

7. Blogging yang serius baru jea bermula Minggu ketiga bulan November 2015. Heee. Kiranya baru cukup sebulan. Before this, dua tiga kali buat then private and I decided to delete the old account.

8. Blog Sarah very nice sebab simple, warna purple yang I minat, dan widget semua tersusun . Senang nak follow, and tinggalkan jejak. Owner dia Beeha tak mampu nak bagi first impression macam mana, tapi Beeha rasa Sarah seorang yang good friend. Bukti dia , Sarah buat soalan and tagging blogger lain untuk kenal kenalan. Nampak Sarah ni seorang yang peramah.. :D

9. This year , I'm 18 years old. :)







You Might Also Like

6 Comments

  1. Baru nak dekat sebulan pun , followers ramai :3

    ReplyDelete
  2. woww welcome to blog world kak beeha ;)) dah sebulan kan, hehe

    ReplyDelete
  3. hi kak Beeha! ahahaha goodluck study engineering

    ReplyDelete
  4. Typo tu biha ..ohh.."QUEEN TYPO" lupa plak (≧▽≦)hehe..

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)